Semmeldan=

blä.

Hörde på Sthlm-nyheterna att barn ska hålla sig inne. En tio årig flicka har hittats i vattnet (levande!) och berättade om en man och en kidnappning. Världen är sjuk.  Beck film IRL.

Har som vanligt jobbat på dagis i dag. Kul det var när jag mellan 13.00-14.30 var ensam ute med 7 barn jag inte kunde namnet på, i ÖSregn utan regnkläder, bara skiddress. Marken bestod av blötsnö å 1 dm slask. Kul.

Fick även veta att på torsdag är det "utedag". Yippie! Hela dagen! Ute!



"Bakgården", ett kondis min syrra jobbar på i sthlm kom 2:a i DN´s semmel test! Grattis! Före alla snorkiga östermalm fik å krusiduller. Relativt nyöppnat och ligger vid Skogskyrkogården. 

Nu ska jag slita mig från datorn å upptäcka att hela dan e borta, å en ny tidig-morron-jobb dag närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0