PLASTIC FANTASTIC!

Årets fest som sagt i går!
GRO´s årsfest, restaurang ocean point, Nötteröy.

Svin duon Emma och Jenny ställde till med en hel del som vanligt.... det finns inga gränser när vi är sammen!

Började med "fördrink" hos Linda W å co. Sen vart vi leta sena i fyllan å dimman... kom tillslut fram och fick oss ett bord. Förätten var underbar, likaså resten.... vinet fylldes på nästan av sig sälv, som i pojken med guldbyxorna.

När det var dags för appertif så tjatade vi till oss cosmopolitans.

Vi hann med:
Mat

Röj på dansgolvet. Bara vi, alla andra satt å tittade på dom dumma svenskarna.

Bråk. Jag råkade kläcka ur mig att nån var sur. Ooooooo det skulle jag aldrig gjort!
Inte visste jag att helvetet skulle bryta löst. Jag fick agera bollplank mot alla arga dumma ord du kan tänka dig! Efter det hamnade jag en stund i chock/psykos. Men Emma var min advokat så det var lugnt. Eftersom det inte gick att diskutera med monstret var det bara att fly fältet! Vi kastade in oss i närmsta taxi och drog ner på byn för mera äventyr. Tyvärr hann inte Linda med i tempot så hon blev kvar...

Byn sög rätt så hårt å jag tog en turktaxi hem. Alene!

image420


   Sista bilden är på bossen.

Emmas och min söndags outfit:


Kommentarer
Postat av: emma

ja vi hinner mä myche vi! ett helt helvete hann braka lös och då har man lyckats bra! =) tur att vi var snygg på kuppen iaf! "hemskt fina ögon" (hoho)

2008-02-04 @ 05:26:04
URL: http://emmawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0