Oslo tur :)

Vi ville verka spontana jag, Linda å Agge så vi tog min bil å drog till Storstan i dag. Det var fantastiskt kul;



Nederst ser man vad jag köpt. "Jaja, sluta shoppa" -kanske du tänker men nej. Jag är faktiskt kär i alla grejjerna!

1.Klänningen jag suktat efter så länge. Äntligen är vi sammen!
2.Dirty dancing skor, alltid användbart!
3.Ballerina skor, endast 49 pengar. Till utomlands.
4.RENA DRÖMMEN. Jag såg dom i Januari å har tänkt på dom sen dess.. fanns ett par kvar lite stora, men det löser sig.
5.En svart kjol på Indiska även. Den har jag på mig nu, för i kväll är det utgång  ; )


Kommentarer
Postat av: jag

ja tyckte dom blommiga skorna va jätte fina

2008-02-25 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0