Jag känner hur liiiivet återvänder i kroppen...

Äntligen. Online.
Okei vad viktigt kanske du tänker, men jaaaa. Får psyk av att vara ledig när alla andra jobbar, okei-alla utom host/snor Emma. Men henne kan jag juh inte umgås med, nu ska jag hålla mig frisk! Fick kung internet-trådlöst för ca. 1 uka sen. Det höll, hm... en dag. Å nu vill inget gå som en dans. Har jag gjort något dåligt i mitt tidigare liv? Typ nåt jätte-super förbjudet? Dödat en kung?
 Är det dålig karma? Nee. Vanligt oflyt kanske. Emma sa just "Jenny, du har sååå tråkigt utan mig" Så nu ville jag göra allt för att motbevisa det. Tog på mig jeans, örhängen så ja ser lite piffig ut, datorn insvept i en sjal (stackarn) å bilen wrooom!!! till maskinisten. Det bästa stället i stan förutom mitt hem.
 Skön musik, trådlös uppkoppling, världs-god caffe latte, kosliga fotöljer... allt. Tända ljus överallt. Drömmer jag?

Undra vad jag ska göra i helgen? Jag vill inte dricka (om du husker va som hände i Lördags?) eller...joh man ska aldrig säga aldrig. Men max 5-6 öl i såfall. Ingen vin, ingen sprit å APPSOLUT ingen "fischerman friend". På fredag, ja i morrn alltså. Då ska vi bjuda systrarna Karelius på mat. Jag kom på en dö go Vegetarisk grej som ja inte ätit på länge. Mmmm. Sen blir det antagligen hemma kväll och kolla på "Let´s dance". I hope.

Har fått dagis-jobb hela nästa uka i allafall. På mitt favvoställe. Så därför har jag ingen panik. Bara lite för mycke "rastlös-känslor". Men dom går nog över snart... Orkar du läsa allt det här drite, då blir ja förvånad. Då må du ju vara genuiiiiint intresserad av moi!?

Det är florsocker på Croissant, jag giller fan inte de ja e. Det smakar semla.

image458

Grymt bra film. Jag älskar henne, fullkomligt!
Over n´out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0