I´m freeeeee

I dag har jag tagit ledigt.
Ska på bilverkstan å fixa mina cp-vind-rutetorkare. Sen på Proffice å kolla om dom har ngt jobb till mig. Hade tänkt va kvar på dagis ett tag till men nja.... tjänar mkt sämre än fabrik. Så om jag har försökt å får veta att det inte finns nåt just nu, ja då känns det bättre att snyta näsor å dra på galonbraller helt enkelt!

Sitter här nydushad å grann med jeans å Emma´s (!) vita tröja. Borde vara lugnt, med tanke på att ja e hennes idol. Är lite orolig för hur det gick för na på jobbet i dag. Det är hon som måste face:a monstret från i helgen. Det är hon som får ta konsekvenserna från min rappa käft.

Kommentarer
Postat av: Solkraft

Hej Gumsan! Kika in hos mig o ställ en fråga till mina månstenar :) Mjao!

2008-02-04 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0