Härlig tisdag.

-
Adecco e dum å inget jobb i dag
(fast det gör mig inte ett piss)
Hm... kan inte komma på ngt mer "minus" i dag   :)

+
Utomlands snart! Första veckan i April.
Sen efter det... förmodligen hem till Hudik å Bjuråker 1 vecka, innan jag börjar jobba på Gilde 14:e April.
Nyfärgat hår.
Min cykel.
Bedre i förskylningen.
"Bli mä hjem!"

Hahah....
Nu sitter jag på maskinisten, lyssnar på skön musik å knapprar på lap topen. Å en latte såklart. Väntar på att Emma ska vakna där hemma, efter ett nattskift. Väntar åxå på att Linda ska sluta jobba, då ska vi kanske på stan å klippa oss :) Hoppas att vi får tid på Rockhair båda två. Men jag ska bara klippa liiiiiiiiiiite. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Solkraft

*Vinkar*

Hej Gumsi-gums! Hej-hej, hemskt mycket hej!

Jabadabadooooo

2008-02-21 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0