Emma- GO BANANAS!

Hon har psyka ur.
Ska till Thailandet om en dryg vecka, och nu...

-provgår.
-prov-har-på-sig-väskan.
-säger saker som "ojsan här kan man ha sin lilla vattenflaska".
-upptäcker sitt lilla regnskydd.
-funderar på om hon ska till swimmehallen å möra å "provgå" i bastun.
-borde lägga nå tungt i väskan?

-allt detta bara för att det är fredag och hon är hjemme.



Middagen jag gjorde i kväll vart jätte-lyckad. Spenat och fetaost paj. Första gången jag gjorde nå sånt.
I morrn ska jag till Oslo med; Linda och Agnes.
Vi ska lyssna på opera, sjunga "det lilla ljus jag har", panik-leta parkering, skrika lite och gå på Indiska.
Godnight!

image461


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där emma verkar va hemskt rolig hon. hemskt roligt liv. en riktig sån där, vahetere.. crazy little partygirl!

2008-02-23 @ 00:01:19
Postat av: Togge

Åker ni till Oslo för att gå på Indi(j?)ska??

2008-02-23 @ 00:53:25
URL: http://vafansomhelst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0