Abso-fucking-lutely!

Kollade just på sista avsnittet i SATC när Carrie frågar Mr. Big om han vill följa med upp:
-Abso-fucking-lutely.


Jag ligger fortsatt i sängen och har de tört. Alla 3 sambosar jobbar. Kul.
Fast det var iaf en telenor-snubbe här i dag å fixa vårt trådlösa! Yippie! Inge mer krångel på den fronten e. Fast nåt ska man väl ha flyt me. Nåt.
 Jag är sååå lack just nu. Allt e astråkigt. Får liggsår snart efter den här "hemmaåvasjuk" veckan. Å att det är nån jävla <3 dag i da gör ju inte saken bättre. Ärligt, undra just hur många som är förbannade å less i dag? Motsatt effekt helt enkelt. Ge mig lite ljus.

Emma fick rycka in på Gro i dag, stackarn. Vi har iaf jobb fixat i sommar, samma skift, samma allt. Och jag längtar som en tok tills i morgon ungefär vid 10.00! Kommer hända nåt fantastiskt då. Nåt som visserligen kostar 1100:- ungefär, men det kommer de lätt va värt! Jag vill inte förstöra själva grejjen nu. 
 Kanske lägger ut en film på det i morgon i stället. Om jag inte är så exter att jag glömmer filma (!?)

image451

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0