Storshopping

Tidigare i dag så öste regnet ner, så det blev shopping-dag :)  me lajki!
Hittade massa fint!

Ljusgrå kofta- bikbok 99:-
Rosa linne- HM 69:-
Svart tröj-klänning-Gina 149:-
Vit/silverglitter klänning, barnavd. HM 149:-
Nagelstärkare, HM 89:-
Fotlänk, på torget 49:-
Sen några hemliga presenter till en viss person.


Tror mina naglar kommer bli grymma nu :)

I går var det en underbar kväll, satt i kvällsolen på vår nya balkong med två underbara personer + en dagens. Hade svart klänning med rosa rosett. Kempe pent!

Självklart var det nån som skulle försöka (lycka till) förstöra stämningen,
Inkom hot på både sms och samtal;
Citat "Akta dig jävligt noga för vad som kan hända dig,
du tror att jag är ett skämt men du vet inte vem du jiddrar med..."
Man kan inte må bra själv när man gör så utan anledning??
Problemet ligger hos en själv när man uttalar sig så.

Could´nt care less.

Vi bara skrattade och fortsatte kvällen. Ner på brygga och lyssnade på Postgirobygget sen fest på en båt, sen gratis in på himmel! Jesse fixa biffen och var tjenis med hela jävla stan.

Har bara ett ord; Konge.
Livet leker!


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅH ja fåt panik! Var ni på mitt Himmel utan mig...fan va konstigt de känns...:P

Hm jenny bara för att ja dragit betyder de INTE att ja lagt ner min koll över din ekonomi,skärpning nu!;) pösssss

2008-08-02 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0