Our trip to paradise:

Kom till Arlanda i natt. Känns ju sådär, hade gääärna stannat en vecka till.
Känns inte som jag behöver skriva så mkt, lägger in lite bilder i stället:


Vid en av poolerna på vårt hotell Caza Maria..


Jag trixar i poolen. Springer på vattnet ;)


Båt utflykt till Gramvousa. Ett riktigt paradiiiiis!


På stranden, syns inte hur SVÄRA (stora) vågor det var men dom var oftast enorma.


Banan milkshake. Duktigt go! Även den restaurangen med den finaste utsikten!


På väg med båten till Gramvousa, vid Kretas nordvästra kust.


Efter bergsklättringen... phu!


Ön utanför Platanias.


Wiew från en av restaurangerna. Döds mysigt.


Utsikten var to die for.


Kväll på stranden..


Sjukt underbar vecka! 30-35 gr varje dag.... och en helt blå himmel.
Brassa å sola vareviga dag. Jag ville aldrig gå hem... jobba på brännan!
Semster med sol, god mat, bada i poolen, lavvi lavvi.... kan man ha det bättre?

K O N G E



Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilka underbara bilder och va fint och mysigt ni har haft det!!!

jag dör jenny... Verkligen KONGE!!!



Varför kan inte jag få åka på kärlekssemester med nån??

2008-08-22 @ 22:05:03
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0