Inför resan....

Vi var på stan i dag och köpte lite nödvändigt till Grekland.

Jag behöver fortfarande:
Höga shorts, tänker på dom ljusa i jeans som fanns på cubus för nån månad sen.
ÅNGRAR att jag inte köpte dom.
Ett till linne

men men...
Köpte det här i dag iaf:


Zlatan boken läser jag ju redan. Men man hinner plöjja många sidor på stranden tänkte jag!




Råkade glömma min andra bikini i Norge, så köpte två udda delar på rean..
Har ju en guld/svart öven. Så nu klarar jag mig....!

Och det finaste av allt:
Fransväska!!!!!!!!



Inte heeeelt perfekt men ändå underbar!



199 riksdaler på Åhlens. Plötsligt hängde den bara där!!


Ska tvätta, packa och städa upp lite nu.
Planering var ordet. Ska nog skriva en packlista! Älskar listor.
Bli nattåget halv ett i morgon.... mooot Arlanda!

Kommentarer
Postat av: sigge

Härliga tider d där me solresa!

Lövar att du kommer va brunast i tönnan när du kommer tebax för här har det spöregnat sen du for :(

miss u redan!

2008-08-13 @ 10:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0