I´m still alive :)

Har bara inte fått internet i mitt nya hem ännu.
Men det går bra ändå... Jag å Jesse hjälper till lite så det händer nåt, har målat mys-loftet, trappen och tv-bordet. Det mesta går i vitt och det kommer bli pent pent peeeeent.

Sista dagen på jobbet i dag för den här gången iaf. Känns lite trist faktiskt!
Fast ska förhoppningsvis tillbaka dit om 1-2 veckor. Vet bara inte vart.


Blir glad när jag tänker på att jag ska hem i morgon! Ferie! Wohoo!
Skulle egentligen ha åkt med Jonny men nu blev de strul så jag tar my own car.
Ska bara locka med Richard också så det blir lite roligare å billigare,
har redan en kaar som vill bli mä.

Mami håller på å styr upp kräftskiva för min skull på lördag ;)
Och nästa vecka hoppas jag det blir GREKLAND med världens finaste!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0