Hemma= bäst!

Borta bra men hemma bäst!

Är hemma i huset nu... sååå skönt. Dagen började med världens godaste frukost.
Hallon som jag och mamma plocka-med mjölk. Plus (ett hett tips) rökt tofu+saltgurka på hårdmacka. Mmmmm...

Sen kom en kusin till mig förbi med sin lilla dotter på ett år. Eva-lisa... hihi söt!
Det var trevligt, inte ofta man ser han.
Har också hunnit med att y in mina jeans, och sy om tre kjolar till min kära vän Signe.
Känner på mig att det hade tagit henne 3 dar. Så nu slipper hon det ;)

Jag och mamma har även vart på en GIGANTISK loppis som inte alls ligger så långt härifrån.

Fyndade:
Svart fin väska, modell större att bära på armen.
Liten snirklig guldram att sätta in en fin person i.
Svart fräsch bikiniöverdel i perfekt storlek.

Allt det för 40kr. Signe hade gått bananas om hon vart med!
Har min kamerasladd i stan så kan inte visa dom sakerna nu...

Kommentarer
Postat av: sigge

Du är bra snill du pennylane! ;)TACK!

Hade nå grymt gärna vart me på loppis...gu va sugen ja blev på sånt...få nog ta å dra ända in i Hälsingland ja me å köra en duktig secound hand runda! pöss

2008-08-13 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0