Grattis!

Blir jobb på Gro ändå  :)
Jag å Jesse börjar på måndag!

Får jag ett extra jobb nu också så blir jag kanske rik.

Har gjort mig ett litet kontor på bibblan, längst nere i ett hörn.
Har dukat upp papper, internetdosor, räkningar å laptopen....
I väntan på vårt egna bredband. Som förhoppningsvis kommer snart....

Var även och simma med Jesse i går, 30 längder -dukitgt!

Guldstjärna:
johannes
jobb nyheten
mitt fina rum
att mitt hjärta verkar fungera igen (hade jätteont onsdag-torsdag och fick åka till doktorn akut i går å ta EKG m.m. men det såg fint ut och nu mår jag bättre för jag fick medUcin. 4 liter.)


Too bad:
Mensvärk 3000 i dag
Vet inte precis när nästa lön kommer
Har just betalat 10.000 i deposition m.m.
Jag tror inte man kan ha shorts nå mer (jag som har bruna ben!)


Men det är ganska bra ändå!




Kommentarer
Postat av: Lindadadalalalal

Men jenny va fan ar de ja hor! Problem med hjartat! nu blir ja orolig,maila a skriva vad som sker! lov u! possssss

2008-09-01 @ 13:07:03
URL: http://lindaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0