Fullspäckat schema:

Vaknade åtta i morse, piggast ever!
Det blev smoothie och tv mys.

Ska piffa mig lite nu och gå ner på stan,
date med Mallis och Jesse  <3
Fick ju lön i går även, men mååå spara nu efter resan.
Men nåt får jag nog köpa... till exempel silver schampo/balsam. Mitt hår blev grönt av alla pool bad.
Hahah lite för grönt för att det ska vara okej!

Vädret är ooohlala! och lite senare i dag ska jag ut till Stensön som ligger vid havet, påväg mot hölick. Det blir släkten+mat m.m. Sen ska jag till Bjuråker och hämta min bil, sen med Johannes till Hög.
Hur ska jag hinna!? Ska lägga i högsta växeln så får vi se hur det går.

Åker ju tillbaka till Norge i morgon redan... (antagligen) så det blir kul att träffa alla en sväng!





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0