Vinden har vänt :)

I dag har jag haft glöd nå grymt!

Kan det ha vart Emma, eller är jag redan Gilde hjärntvättad? Nee va.
Alltså jobbet sög ju men vi lattja lite i dag med korvarna. Göj.

Det bästa var etterpå jobb-
Vi skynda hem å duscha å gjorde oss vårfina.
Ut i luften å cykla.
Ner på bryggan å kolla läget.
In i Farmans en stund.
MEN sen- Gick på Big ben å spela biljard å dansa röjröj till jukeboxen! Fördjävla kul.
Kan ha vart första gången ja vet inte, men jag vann!
Helt ensamma på övervåningen å alla tre ( Jag Jesse å Emms ) va på topp.


image545

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla understrukna och kursiva ord eller meningar skrivna i festil gor denna blog omojlig att lasa....lite konstruktiv kritik bara.

2008-04-16 @ 13:45:42
Postat av: Solkraft

Jag tycker det är lätt att läsa *S*

Kul att du blivit lite varm i kläderna! Kraaaaam från mig till dig

2008-04-16 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0