Va sker?

Emma e hemma
Emma e hemma
Emma e hemma!

I torsdags var jag ju hemma å va hundvakt som sagt. Fick även snosigt besök och kolla på skräckfilm. Exorcism of Emily Rose! Nu har jag sett den Linda! Tyvärr somna jag mitt i den läskigaste delen.. hur fan lyckas man med det? klassiskt. När hon knaka i hop i en hög och när hon sa onetwothreefourfivesix! jättesnabbt.
 Det läskigaste är att det är en sann historia, fast egentligen hette hon Anneliese Michel född 1952-död 1976. I Tyskland.

Före demonerna:
image529


Efter:
image530


Nu fick du nåt att tänka på..


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha..ja nu fick jag nåt att tänka på

2008-04-05 @ 21:47:31
Postat av: emma

du börjar inlägget med
"emma är hemma
emma är hemma!"

sen handlar resten av hela inlägget om nån jävla psyk människa i en skräckfilm.. hahahha..
jenny jag blir rädd jue!

2008-04-06 @ 15:12:27
URL: http://emmawiklund.blogg.se
Postat av: Joel

Nåt att tänka på? Sann historia? Tja, i filmen så är det monster med, och i verkligheten så svalt en psykiskt sjuk flicka ihjäl för att hennes korkade föräldrar vägrade fixa vettig vård. Vilket helt klart är tänkvärt, men det kanske inte är så nära sanningen.

2008-04-06 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0