Trala lala laa

Ljuvlig dag.
Först kutta körv å allt vad det innebär tills klockan fyra.
Jag å Emma lattja så mycket så snart kommer dom väl omplacera oss :)
Jag tog en körv å daska henne i ansiktet. HAhahah.

Sen cykla vi på stan, skulle kolla på en hamster på djuraffärn men det va stängt.
Jag å Emma är sugen på en sån. Vore kung, skulle ge oss ännu mer glöd.
Fast det kanske inte behövs mer? För mye?

Sen träffa vi på Simon på stan, ja blev så glad att se han,
hooka upp med han på maskinisten sen.
Satt i kvällssolen och jag fick en cup of tea av Emms.

Sen så har vi i allafall köpt:
Hopprep, 2 st
Basketboll
Brännbolls set


Så nu jäääävlar i mig ska vi röja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp fan ingen hamster, vem ska ta hand om den när ni ska resa bort eller när buren ska städas, djurplågeri. nä ucha

2008-04-16 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0