Städdagen numero uno!

I dag var det varmast ever.
Gjorde mina ärenden på stan, cykla runn runn med Emms.
Satt i solen på brygga å gassa ett bra tag å.

Sen gick brudarna på en shopping runda i farmans, medans slaven (jag) åkte hem å städa.
Herreguuu vad jag röjde. 2 timmar minst.
Putsa fönster, törka lister å stor rensa. You name it.
Nu tar det typ 5 veckor tills det är min tur igen :)

Nu är det himla fint å pent här, jag är så lycklig åt vårt radhus.
Vi bor mest kung i Tönnan. Girlsen kom hem etterpå å det blev middag på altan.

Emma å Jessica har gjort sig en drink nu och ska parta i kväll.
Inte jag, jag har nassing sug å nassing pengar/fina kläder.
Thats it.

image553
image554

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0