Natt funderingar

Jag är vaken nu. Jo det är sant. Har pratat i telefon å blev lite pigg.
Är mycket som snurrar i hjärnan just nu. Tjejerna har vart ut på krogen i kväll och kom just hem men jag har sovit hela kvällen. På ett sätt känner ja ju mig lycklig å glad men på ett sätt är allt så jävla motigt. Fattar inte varför jag inte kan få lite flyt!? Que? Räkningar, hyran å böter på bilen 500 nok! Är så myyyye nu alltså. Orkar knappt umgås med folk. Alla bara vill gå ut hela tiden men det vill inte jag. (Nån som vill meditera å plantera blommor...? Nä tänkte väl det) Tror inte det är bra för mig nu, min moster la tarot på mig å korten sa att jag "skulle hitta mig själv" å gå mot strömmen. Så nu koncentrerar jag mig på det. Eller gör jag? Men vartfan ska jag leta? Känner mig förvirrad numero uno. Och inte lön förrän 9de maj. Mami å papi tror ja e rik fortfarnade, men nepp. Nassing rik. Och snart är det måndag igen och det betyder slavjobb på en körvfabrik för mig. Undra hur länge jag paller? Borde nog ta å somna om nu i stället.

Saknerre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0