Lucky feelin´

Men kan alla fegisar å drygisar sluta skriva kommentarer. Skriv vad du heter i såfall.

Underbart väder.
"Slutade" kl. 14 i dag. Med å kutta körv alltså.
Kollade på söta djur på zoo.
Spela basket med Simpa å Emms, jag loosa.
Stekte pancakes.
Ledig i morrn! Wohoo!

Det är så vårigt å det gör mig så glad. Tänk att man kan känns sig glad i bland fast man jobbar på det värsta stället å hela Gilde. Hårdaste hygienen ever! Har aldrig känt mig så lortig som i dag efter hygien/info mötet. 2 timmar om Listoria, Coli och Bacterius.
 Körven ska ju till affärn efter den har vart hos oss å läggs i paket. Å då är man dödens om det ligger ett hårstrå där eller en bakterie från röven. Ja du fattar va. Tyvärr så är det inte så bra att jag umgås med Emma för vi två sammen är baaaad combination. Bara ködder å tullar om allt. Driter i om vi nyser på körven liksom. Skärpning.

image546

Min fina cykel å jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0