Jobb helvete

...nu börjar det dra i hop sig!
Klockan halv 4 ska vi dragga till Gilde.
Gilde å Körvarna.

I dag har jag iallafall vart flink å gjort nytt CV (Jesse hjälpte mig nå grymt)
Cykla till ICA maxi och prata med chefen och lämnade mitt Cv.
Hoppas jag får jobba där!!
Ska söka mera jobb i morron.
Jag har hellre två andra jobb så jag tjänar samma än
stanna på Gilde hela sommaren.

Håret känns nytt å fräscht.
Det behövde jag!



Nu ska jag mobilisera upp kraft för att vara instängd på en fabrik i 8 timmar.
Ha en fin da!

Kommentarer
Postat av: mallis

jävlar va snygg hon blev i håret då:) ja har bokat tid hos frissan på lörda då ska ja även bli blondare:) love you pöss

2008-04-23 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0