Jag fortsätter grubbla

Prata just med Papi å blev på så dåligt humör. Inte pga. han men.. Rabblade upp alla fel min bil har fast jag just lagat sen för ca 5000 pengar  (som jag skulle åkt utomlands för...) och ändå är det inte helt bra. Jag spyyyyr, känns som hur mycket jag än jobbar och sliter nu framöver så kommer pengarna aldrig räcka till det jag behöver.
 Det kommer kosta mig så mkt å jag kommer få så lite tillbaka. I vermorrn åker jag tillbaka till Tbg och på måndag börjar jag jobba på Gilde. Jag känner mig svag å jag behöver vara stark.


Var i Sundsvall med Johannes i går. Köpte batterier och en ljusslinga. Shopping shopping.
Haha, nej men det finns verkligen mycket jag vill ha. Ett par mörka höga jeans och ett par chinos, båda från Monki. Provade även ett par vita tygskor på Dinsko som endast kostade 199. Hemskt fina, men jag stod i mot allt vad jag orkade för att spara mina hundralappar. Som förmodligen kommer gå åt till bensin dom närmsta dagarna.

Ja här var det pepp pepp.
image532image533

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0