Ja lämna partyt och sa godnatt

... kom just hem.
Trött.

Har haft en himla bra dag,
den började tyvärr med världens tråkigaste jobb
(det är nu jag borde skriva om dom små indierna som syr forbollar eller väver mattor.... gratis! mot sin vilja! ) men sen prata ja lite med Linda. Vi piffade oss å åkte till Sigge å co där det skulle vara förfest. Herreguuu va mycke folk det ramla in. Alla.

Jag sjöng singstar utan bara fan. Kul de! Om dom andra som var där hade vetat att jag var heeelt nykter när jag satt där å skråla, ja- då hade dom nog blivit förvånad. För så var det. Jag sjunger som en kratta, men det äe så kul så det skiter jag i. Får alldeles ont i halsen efteråt. Ändå vinner jag mot Signe, varje gång.

Jag slutar aldrig bli förvånad :)


Nu ska jag sova en skönhetssömn hoppas jag.
För i morgon kommer Johannes å hälsar på :)
Lucky me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0