Helvetet på jorden.

Okej jag kanske överdriver lite. Pappa säger alltid att det finns dom som har det värre. Men det var inte direkt de små fattiga ryska barnen jag ägnade mina tankar åt i dag. Tyvärr.

Har fryst exakt hela dagen,
räknat till 10 korvar,
räknat till 30 korvar,
lyft ner korvar och skärt av den lilla tarm ploppen.
(Euuäh)
Sen, räknat till 10 korvar,
30 korvar,
lyft korvar.
Sen allt om igen 120 ggr om.

Har jag gjort nåt brott?
Är jag skyldig maffian pengar?
Har jag hotat någon till livet?

Svar: NEJ NEJ NEJ.

Och ändå är jag där, i korviga stanken likt ett fängelse. Frivilligt.
Bara för den där jävla s40:n jag har i huvet. Jag bryter sammen! Hur ska jag palla till Augusti? Ne jag må söka fler jobb nu. Ica eller vad som helst. Ja jag ska ge det ett försök, men det tar emot som fan. Känner mig svag.

100 ggr värre än att jobba på Gro. Och jag ska aldrig mer klaga på barnehage! Herreguuu hur jobbigt är det på en skala att klä på galon braller å vässa färgpennor? NASSING.


Förlåt men måsta bara få ur mig lite drit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0