Beautiful day!

I dag ska vi träffa Simon hoppas jag.
Sen jobb klockan fyra. Pust.
Tråkigast ever!

Nu vill jag ha:
Nu såndär kort svart jacka
Jeans shorts
Ljusa jeans
Body butter- grape
Röd sprayförg till cykeln
Nya vita tygskor

Jag vill även hitta min perfekta ljusa jeansjacka! Vet att den ligger nånstans i en påse i Bjuråker. Tillsammans med ett par röda sommarskor å lite mer. Men varfan då?
Även att jag inte hittar mitt nya svarta linne. Borta. Gone with the wind.

Två saker till som är spårlöst borta är ett par alldeles nya ballerina skor, lila virkade saker. Dom ska ligga i en påse tillsammans med mina svarta party pumps. Jag har ju inte gått ut på länge så därför har dom inte vart så saknade. Annars hade jag gått bananas för länge sen!

Möta våren i Paris. Helst. Skönt det vore att bara kunna sticka i väg.
Den meningen går på repeat i min hjärna. MötavåreniParisMötavåreniParis...

image584



Kommentarer
Postat av: Gro genom Frida

Den hänger i hallen på hatthyllan!

2008-04-27 @ 14:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0