Vad jag tycker är coolt:

Människor som verkligen satsar. Alltså på riktigt.

Ni vet, sånna som säger "jo, jag ska göra sibiren runt på 30 dagar, bara leva av oskalade jordnötter och opastöriserad mjölk, sen segla via ekvatorn... " När dom verkligen menar det. Är inte det coolt? Det måste ju inte vara ngt sånt storslaget men bara det att man har ett mål. Nu tänker du säkert att "hallå, de har väl alla?" Nej. Även det att spara till ngt. speciellt och nästan o-uppnåeligt, det är också tufft.
 Jag menar sånna personer somm är allvarliga, för att det är en sån pass seriös grej dom pratar om. Även om det kanske låter omöjligt det dom nu skall göra, så har dom gjort efterforskningar å förberedelser senaste 5 åren typ.

Jag vill bara få dig att se skillnaden, mellan dessa personer, som brinner för ett mål, å alla dessa andra. Som gör en jorden runt tripp, eller Indien i tre månader. Det är mä grymt såklart...
 Men det finns ju också dom där andra.

Vilkan seriösa funderingar jag fick nu på kvällskvisten, efter en skräck-film å varm oboy. Jag har sån GLÖD som Emma skulle uttryckt det... Men det kan ju behövas lite sånt intryckt mellan "vill ha" och "min heta outfit", så ni inte tror att jag är totalt hjärndöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0