Men ååååhh!

Hur dum får man va? Jag känner hur det spritter i kroppen. Hur dum får man vara? Jag lät alla chanserna som gavs i dag bara gå mig förbi. Så gör man väl inte? Jävla sopa.

Det sägs ju att "hellre ångra det man gjorde än ångra det man inte gjorde." Just det. Nu sitter jag och Emma här med ett varsitt glas avslaget vin (över från förra helgen) och längtar ut till nåt spännande. GE MIIIG; VILL HAAA!!! hahah.

I dag på jobbet gick det såååå snabbt. Vi jobbade 14-20. Jag satt på syneband 4 å kolla så moröttrena mådde bra. Kändes som vi va grymt överbemannade, ingen visste varken ut eller in. Folk överallt men många stillestående maskiner...!?
 Ett tag mådde jag piss faktiskt.. kändes som jag skulle svimma hela tiden... kunde inte äta ens. Men dom va snäll mot mig......

Få se hur denna kväll slutar, om jag fick bestämma så skulle den INTE sluta hemma i soffan...

Sa nå grymt pinsamt till Reidar i dag:
"Jag känner mig lite yr"
Då visste jag inte att "yr" betyder "kåt" på norska. ooops!

Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Solkraft

Tjena bruttan! Nu har jag jobbat en vecka på Sverige Bygger, Yehaooo! Går riktigt bra! Kul också! Utmaning! Hoppas att livet leker, har läst lite nu o ser att du lever o har humöret uppe *hihi* Ha det gott my dear! Kram från mig

2007-09-21 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0