Lite om mig, nu och sen.

Mitt liv: består utav vakna (bli arg för att man blev väckt) äta gröt, gå till jobbet. Alltså GRO Industrier där man har blåställ och ska sortera blomkål i olika storlekar. Å då menar jag, STRESS tempo. Sen hem, sova äta, jobba, sova, köpa mat, sova mat, jobba bröd.. Phu!

Vi åkte till norge för att bli rika som alla andra. Men sååfort jag tänker på pengar så blir jag heeeelt förvirrad. Känns inte ens som nån idé att jobba då. För pengarna kommer aldrig räcka ändå.

Min önsklista:
Ny(are) bil
Utbilding (som kostar 65.000:- för en termin)
Resa för ungefär 20-30.000
Kläder för 10.000
Sparkonto med typ 30.000

Fortsätter jag såhär så läre jag få stanna i Tönsberg till jag får gråa hår på huvudet. Fan, jag är ju bara 21. Men om det mot förmodan skulle bli så så vet jag precis vart jag vill bo. Återkommer om det i ett annat inlägg.
Tack för att du lyssnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0