Let´s face it!

... I´m a party-pooper.
Det är massa norska tjejer på förfest hos oss. Alla dricker utom jag. Alla ska ut uton Jenny. WHAT? vart gick de snett liksom? Det är ju inte likt mitt vanliga jag. Men jag känner mig faktiskt krasslig, känns som det vart nåt pågång i typ 1 vecka som aldrig bryter ut!? Det måste väl vara en godtagbar ursäkt.

Eller så håller jag på att bli gammal, fyller ju faktiskt 22 om typ 1 månad.
Eller så har jag sociala problem.
Eller så förstorar jag bara upp allt sammans... Fuck it!

Kommentarer
Postat av: emma

3, du förstorar upp altt samman=) just hut the drink anf go with the flow! haha. du är ju gryym. party pooper el inte, jag är på din sida;)

2007-09-24 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0