Ledig måndag (mot min vilja)

Är en fin dag i dag.. som alltid när vi är lediga! Ska till en norsk bank i dag och fixa konto. 

En sak jag jag tänkte på. Stör mig nåt grymt på sånna där ginatricot-tjejer som lägger upp nån bild på sig själv där dom gör nån CRAZY min (typ blinkar när kortet tas eller lipar lite sådär gulligt eller har alldeles för ruffsigt hår) När det tas ett kort. Sen lägger dom ut kortet på efterfesten å skriver "här ser man hur himla craaaazzzzy jag e, ja e värsta galna. crazy humor! ps. den här lilla rosa köpte jag på gina i går, söt va?
Euuäh.

Funderar på när jag ska åka hem. Antingen Fredag 19/10 eller Fredag 26/10. Måste bestämma mig snart så jag kan va ledig typ måndag eller måndag+tisdag. HMm......

Då gäller de å ta med sig varma kläder, mat å annat vi kan tänkas behöva.

image70

En fantastisk bild av Liselotte Watkins. Vilken stjärna, vilken grym person!

Kommentarer
Postat av: Lindabinda

Kom hem den 26/10 för ja fyller år 28.....pöss

2007-09-17 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0