Köket från helvetet

Är först uppe denna söndag. Denna dagen-efter Söndag. När man ser hur spåren från i går ser ut så ångrar man att man någonsin blivit född. Haha.
Vinflaskor (tomma...)
Glas
Jordnötter
Guldconfetti
Gamla snus
Tom chipspåse
Disk
Spår av nudlar och nattamat.

Oh my, jag har bara orkat städa tv bordet så jag kan sitta vid datorn här, mysa i soffan å glo på tv. Det var alltså meningen att vi skulle ut i går å göra "Tönsberg by night".


Alla gick ut, utom jag. Haha, det är helt sjukt när jag tänker på det, men plötsligt var klockan så mycket (och jag hade fastnat på msn) och helt plötsligt hade nästan alla gått. Jag fatta ingenting...

Kollade på klockan, snart halv två.
Fan vad o-värt, fan va seeegt, fan vad ja inte-orkar-stressa-i-väg efter dom andra.
Skönt det vore å bara dra av sig party outfiten å gå ner till sängen.

Sagt och gjort.

image64

Bjuder även på en bild av den hetaste jag vet...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0