Jag och min älskling...

...är återförenade. En grym hudikkille som heter Steven räddade allt. Han bara plinga på dörrn i morse som sänd från ovan å fixa datorn. Mycket trevligt. Så nu lever livet åter på måkeveien (lät som en dålig såpopera.)

TACK svensken.

Nu finns jag även på facebook. Jag var grrrrrymt anti början, MEN: det var bara för att förut tjata alla på mig om å skaffa myspace. Yes, i did. Vart inne en gång å tyckte det var TOLTALT jävla värdelöst. Därför måsta jag ju likosm kolla om de va nå å ha först. Å det verkar ju faktiskt så. Roligt att alla man jobbar med här i Norge också har så man kan hålla kontakten sen.

Vilken seger! Vilken fest!



image73

Champagne frukost i morrn Emma!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0