Jag har i-n-t-e tappat suget

Nu e ja här igen =) Nu kanske du tror att jag är en sån som går ut stenhårt å bloggar å sen bara sviker och lämnar dig i sticket?
 Att jag är en sån som bara drar till Afrika å slänger datorn i en papperskorg? Att jag ger bort den till en stackare på gatan?

SVAREN ÄR nej nej nej nej nej!

I´m here.

Mitt problem är:
Jag har i flera veckor surfat på grannens trådlösa, utan problem! Men i förrgår så ville de sig inte längre.. Det sjuka är att Emmas dator funkar perfekt. Då kan han väl inte "kommit på oss" å typ stängt av mig, bara mig?

 Om det bor en liten liten datanörd i dig så kan du väl ge mig nå tips bland komentarerna? Det skulle jag vara värd efter ALLT jag gett dig. Haha..

Jag lekte hacker-
Kollade enhetshanteraren (guuuud va trrrrrråkigt!)
Kollade att nätverkskorten var aktiverade-JA. alright what´s my problem?
Gjorde systemåterställning. bla blabla.. längre än så sträcker tyvärr sig inte mina kunskaper.

Inte ens så långt faktiskt. Bjud till nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0