ht.se

Jag besöker ht.se bara för att se om jag missat någon stor nyhet där hemma.. nåt som alla vet utom jag. Möts då av dess rubriker:

"Trimmad moped togs i beslag"

"Ilsbo prästgård blir till salu"

"Murkna träd på kyrkogården"

Herregud. Där händer det grejjer. TUR att jag gick in å kolla. Snart närmar sig mitt sista nattpass denna vecka. Det går rätt bra ändå. Får alltid en kraftig formsvacka vid tre-halv fyra. Önskar att man aldrig blivit född. Men sveper man en redbull eller cola så piggnar man till å grabbar tag i blomkålshuvvet med dom sista krafterna.

Kommentarer
Postat av: My

tja! fan va kul, ryktet stämmer alltså. du lever! nu har jag mer att läsa om dagarna =) emma försöker få mig till norge, försöker lista ut varför de skulle va en sån bra idé. you know? puss puss

2007-09-06 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0