Han förgyllde dom sträva timmarna vid 3-4 i natt

image19

Så såg det ut när jag gick till jobbet i går.. men nu är jag LEDIG. Jag connecta lite med en norsk i går. Eller connecta.. pratade iaf (jag brukar inte prata med folk jag inte känner, men han prata ju och man måste ju liksom svara..) Haha. Han liksom låg över bordet, såg helt slut ut.
 Då fråga Linda "Är du trött?"
Han: Ja, jobbar på dagarna också, då kör jag grävmaskin. Sover bara tre timmar per dygn.. Det är därför jag är så trött.
Emma: Oj, sparar du till något speciellt..?
Han: Ja.. en egen grävmaskin.

Han ska alltså jobba på som fan. Sen när han har sparat tilllräckligt (kan inte ta länge med hans tempo) så jobbar han ändå mer... MEN, då sitter han i sin egen grävmaskin iaf. Phu...

ÅHH vilken stjärna. Jag ÄLSKE HAN!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sunpower

Ojoj..vad du jobbar stumpan! Vad skaaaaaa du hitta på med alla pengar? Ingen grävmaskin men en bra utbildning! Eller hur, o sen startar du eget o får värsta framgången..yehaooooooo!

2007-09-07 @ 16:10:05
Postat av: Reidar Gjelsås

takker for omtalen;)
puss o kram
Reidar

2007-09-12 @ 01:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0