Godkväll

Har gått grrrrymt bra på jobbet i dag. Både emma och jag tänker hela tiden VI ÄLSKE DOM. Nu är hon så söt å snäll även å lånar ut datorn till mig medans mitt internet e fuckat. Dvs. ända tills en liten data gubbe uppkommer ut tomma intet och löser alla våra problem! Thank god for him!

I kväll känner jag mig sjuk igen. Det är bara på kvällen.. Ska gå till ICA i möra å köpa honung å citron+ mera som kan vara bra. Har du nå tips? Vore ett rent helvete å vara sjuk nu. Då ligger man säkert risigt till när de ska avskedas... usch.

Kom å tänka på nå roligt i dag när ja stod å sortera blomkål i 180:

Personer jag var kär i när jag va typ sju år:

-Harald Treutiger (what?!)
-Sigge Hill
-Thomas Brolin, Christer Sjögren och Bröderna Herrey (blond, pluffsig och hockeyfrilla!)
-Jonas, min brorsas kompis.

Shit va kär jag va. Men de har gått över nu..


Kommentarer
Postat av: cc

jag var kär i bill clinton..... hahahaha, Det var ju innan monica kom in i bilden... såklart

2007-09-23 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0