En liten förklaring.

Klockan fem i morse gick ja ut på nätet (vem fan gör det?) och blev liiiite smått nervös när jag såg två norska kommentarer. Förstod vem det var ;)
 Men trodde ändå att nån drev med mig. Det visade sig så fort vi kom på jobbet, att så var inte fallet. En av bossarna på jobbet hade googlat vår chefs namn (ang. politik) och VAD kom upp? Jo, emmas blogg. Med alla åsikter och inside-information.
 Och som ett brev på posten fick dom även min blogg, med mina innersta tankar (oops..) och skämt.

Klockan ett på natt passet på gro kanske man inte har sååå himla kul, så dom skrev ut allt intressant.

Allt. Sen la det på vår chefs bord. Shit... Humor?! Någon?! Kände mig bränd. Men ja mena ju inget ont. Nu börjar jag (trots nära-döden upplevelsen) få tillbaka hopp om livet.....



Kommentarer
Postat av: Reidar

hehehe..jeg ler så jeg rister;) håper det gikk bra på jobb idag,og at det ikke ble for ille.. du er skjønn da;)er du forresten på nettby.no?klem

2007-09-12 @ 18:37:32
Postat av: myyven

haha! jag älskar er! kärlek.

2007-09-12 @ 19:56:08
URL: http://mademyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0