Den dagen, den sorgen..

Åh, denna dag! Fick göra kassevask igen. Känner mig slut i ryggen, hjärnan och handleden.

Tänk dig själv att ha en högtryckstvätt i näven, ÅTTA TIMMAR! Snälla Bård, vad har jag gjort för fel? Så som jag ser det så har vi två alternativ här:

1. Jag har gjort något fruktansvärt hemskt (som jag inte ens vet om!) kanske råkat döda nån utan att jag vet om det. Nej, hemska tanke! Ja... Bård kanske vill straffa mig?

2. Jag är grym helt enkelt.
Han har sett sååå många ta sig an den där uppgiften, men alla har slarvat på ett eller annat sätt. Lite blomkål kvar i hörnet. FY. Men se en så duktig tjej, äkte svensk kempeglöd! Så nu vill han ha mig där forever. Fan, måste jag alltså börja misssköta mig? Det verkar ju onödigt.

Såhär såg jag ut i dag på jobbet:

Inte.

image49


Kommentarer
Postat av: Sunpower

Yeh! På måndag börjar jag på mitt gamla säljjobb!
Fick ett erbjudande...tog den!
Go on! Det gör jag!
Kram från SOlkraft

2007-09-11 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0