Beroende? Nej, tack.

Jag vill vara en sån person som är fri från beroenden. Det är viktigt för mig, känna mig fri. Inget jävla sug efter heroin, inte besatt av alkohol/snus/vaselin/kaffe m.m.
Fri. Tack.

Tyvärr har jag fallit dit på 1,5 sak:
1. Lypsyl (inte det dära blåvita, utan ett från hälsokost med bivax, bättre de)
2. Handcreme.
Den här veckan har gått ganska bra, men på jobbet måste man tvätta händerna hela tiden (fjantigt) å då blir jag töööööör.

I dag fick vi våra skattekort på Likhetskontoret, ÄNTLIGEN. Men, nyss när vi skulle pröva beställa telefonkort på tele2.no, SÅ GICK DET INTE. Snälla, berätta för mig, HUR FAN GÖR MAN? Måste jag skriva mig här? Måste jag sälja min själ till tele2? Måste jag betala en stor summa till ngt. maffia konto?

What? hjälp!
Pratade upp 100:- med pappa i går. Typ 15 minuter... MEN, det var viktigt.


Jobbigt läge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0