Alla hatar alice!

Det är nåt jag haft på hjärnan hela dan! Den där jävla filmen... Ingen älskar Alice! Märker hon inte det själv? Hur kan jag börja störa mig på henne när jag inte sett filmen på typ 2 år?

Ful är hon också.

image56

Den finns på norska dessutom. Fy.

Två saker jag inte älskar:
1. The 70´s show, det är faktiskt fjantigt.
2. När folk säger "ÅHHH det är sooool, kom ut du å! ÅH varmt! ÅH jag ÄLSKAR det här vädret!" Kan inte du också känna att det bara blir för mycket..? Ja, klart jag gillar fint väder. Men, jag råkar ha ett speciellt förhållande till den där stora gula. Jag måste liksom vara förberedd, annars kan de bli panik-svett-attack eller glömma solglasögonen eller ha på sig fel kläder.

Då blir liksom allt förstört.
Pussss! (ps. på lördag är det fest på piiiip-vägen piiiip)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0