YIHOOO

Nu är jag tillgänglig!
Nu är jag självständig!
Nu är jag norsk!


Mitt nya nummer är: (0047) 4138 2277
Skriver ut de här för jag vet att det nästan bara är personer jag känner som läser. Fick inte i gång det först när jag provade på min samsung men sen pröva jag med mammas gamla nokia som jag fick innan jag åkte, it´s work!

Status: Emma är borta, kvarglömd på ngn efterfest elelr så har hon väl blåst bort i det norska storm, äckel vädret! Jag och Nidia hade myyyys i går kväll. Nu kollar vi på alla grymma repriser på tv4 SVERIGE. Idol, bonde söker fru, m.m

Det svenska funkar åxå, jag har 2 mobiler nu. Men hör gärna av dig på min norska. För mig kostar det bara 69öre minuten å ringa till sverige!

Ha dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0