Tänk att jag jobbar....

.... och trivs! det är helt otroligt.

Kom just hem från jobbet å ska läsa lite å duscha. Har vaske (svabba, skrubba, spolat) i 5  timmar i dag, sen sprättat påsar som var full med potatis/morötter/purjo. Dom påsarna som väger nåt gram fel ska BORT.

I går efter jobbet:
Jag å Emma satt i soffan å va tröttisar. Då tuuutar det på gårn å in kommer; Linda, Sara, Björn-olov på jobbet + två vänner till han. "vill ni med på picknick? vi ska till världens ände!"
 
oj.. dit måste de va långt tänkte jag. Men vi haka på. tog fram fin mazdan, borsta bort några fula löv från motorhuven å race-a. Träffa dom andra på ICA å dom hade lyx handlat. Kexar, ostar (mmm!) vindruvor, ostbågar, baguette, juice, oliver å allt man kan tänka sig. De bjöd dom på.
 Vi stod för sällskapet.
Åkte till ett kempefiiiiint ställe vid havet. klippor, horisont, luft, mera klippor, solnedgång m.m. Ett av dom mest fantasktiska ställen jag vart på faktiskt. På 22 år. Ingen dålig idé Björn.
 Där satt vi allihop på filtar å mys mys.

Jag ger er bilder i nästa inlägg för dom är på Emmas kamera å hon söver nog.
Älskerrrre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0