Ro i kroppen..

..eller helt panikslagen. Det e olika från gång till gång..

I dag åkte jag å Nidia ut till havet, "världens ände" som det heter... Det är så underbart där. Jag kan sitta där i flera timmar å bara prata å glo. Tänk å va där på kvällen med en som man e kär i, vilken dröm... ehh ja tack!

I morrn är jag ledig fast det är måndag. Jaa, vad säger man? Får försöka se positivt på det hela.. jag kanske e värsta super människan resten av veckan å har en massa energi.
 
Far fram som en liten tromb och bara spriiiiider blomkål omkring mig.
Antagligen. 
Har så mycket idéer å tankar i mig som vill ut. Men känner att jag har en gräns å inte vill skriva allt här.... då skulle ni nog tycka att jag va hel sjuk.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är ledsen ja, för ja inte va mä:( tycker om er:)vi ska mysa i veckan:)puss puss

2007-10-07 @ 21:05:26
Postat av: Erika

Hej! Å vad härligt du har! Jag vill hänga på till Världens Ände nån gång, skulle gilla det skarpt *S*
Då skulle vi kunna ta med våra akvarellblock o bara mysa på med picknick en hel dag...Nice! Framåt kvällen skulle vi tända en mysbrasa i grilla några sojakorvar...mmm
*drömma går ju* *S* I morron ringer klockan 6 :)
Tjoho! Kram på söndagskvällen till dig gumman! Snart träffs vi!

2007-10-07 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0