Personalfest på gro =crazy

Först, förspel hos oss, vart annars? Först kom Tonje, Dina å Victoria, tre stjärnor från jobbet. Sen kom Martine, Helene, Joshua, Markus, Björn, Alex, Linda och Sara...  Röjigt!

Sen tog vi taxi till Gro, fast det tar ca. 10 minuter att gå. Vråla som dårar till "karatefylla" i bilen! Morsomt, morsomt... När vi kom in på festen så ÄGDE vi från gula skiftet på dansgolvet.. det va syyyyyky! Alla dansa inne i kantinen (matsalen) det va så sjukt att festa på jobbet.. men göj.
  Blev lite diskussioner för mig å inte så kul men... gick hem vid 2 i med Nidia, då va festen i full gång, men kände att de inte blev bättre än så för mig.. somna ensam, men vakna inte ensam... hm...de va sykt. Tydligen inte så bra det heller men men.... jobbigt å tycka om "fel" person. Fast ändå rätt. Men fel. Jaja.

Emma har skrap/bränn sår fulla kroppen som ja har förevigat på lite bilder... haha... kan kanppt röra sig. Men de va de nog värt  =) Hon ska börja festa nu igen... herreguuuuuud!! sånt stort party-sug har jeg ikke!

Alkohol kan verkligen göra personer galna, "chef" rockarna, dom vita (förbjudna) åkte fram å jag såg minst 2 tjejer som hade tappat sina kläder å va näck under rocken! Flera gick in i fabriken å röjde å pula. Christian, en av cheferna hade fullt upp att hålla skutan flytande... poor him!

Tyvärr hittar jag inte sladden till kameran nånstans... =( måste glömt den i Sverige... Fan då! Jag som har så grymma bilder från i går... men dom kommer lite senare då.... Ett är på Helene och Heidi-Marie porrdansar som fan! En filmsnutt på Linda på toa, med rödvin över HELA min klänning, å en massa suddiga bilder på alla folk.

Åsså förfesten såklart.... DAMN! Håll till godo, det kommer.........

Nu ska jag läsa SOLO, kolla på sex and the city å käka valnötter... yummie!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0