Nöjd.

Gick jäääävligt bra i dag.
Först stod jag och fyra andra å sprätta pommes påsar= slappt.
Sen var det jag å Sara på "rosenkål" å vi behövde ju bara va en åt gången= pause heeela tin.
Tiden gick snabbt.
Åh vad skönt.
Tänker.
På..

--------------------------------------------------------------------------------------------

När jag var typ 7 så lekte jag med en tjej som heter Maya. Hemma hos henne fick jag smaka jordnötssmör första gången... Vi lekte med småfigurer på hennes rum.
Då berättade hon att det bodde små tomtar i hennes rum som hon brukade se. Det trodde jag inte riktigt på.
 Sen skulle vi gå ut och leka. Då sa hon "jagglömdeensakskabaragåin.kommersnart"
Okej, sa jag.
När vi sen kom in på hennes rum så var ALLA figurerna upp placerade i en lång rad.. under sängen... som att dom var ute å gick...
"Kolla Jenny, det är tomtarna" sa Maya.
Okej, sa jag.




Det satt jag å tänkte på i dag. Men... vad tänkte DU på?

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, men jag kan hålla med dig om att det kanske inte var det snyggaste jag sett faktiskt!

2007-10-10 @ 13:56:04
URL: http://ilky.blogg.se
Postat av: Erika

*S*
Klart det var tomtarna

:D

2007-10-10 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0