I´m tired.....

...fan vad jag ska vila i helgen. Hemma, i mitt hus. Snosa med hunden. Käka riktig mat! Kött, potatis, sås sånt. Haha..

Nu har jag snart Norskt telefon nummer!  Pratade om de på jobbet i går, att de vart så krångligt. Det tog inte lång stund förrän Reidar hade fixa allt =) Niiiiiiiice.

I dag hade jag tänkt sova till 3 typ, sen duscha, äta, stan, packa å fixa allt. MEN de va visst nån som klampa runt på golvet ovanför mitt huvud vid 12 redan.. så nu kan jag inte sova mer.
 Jag skulle ju egentligen va ledig i går, ja sen vid 21:30 så skulle Emma gå till jobbet å ja skulle följa med en bit å gå på ICAmaxi. Vad händer? Jo Nidia ringer på min mob å säger att ja ska jobba..!? VA? Vart paniiiiikstressad å kuta tillbaks till huset, rev åt mig väskan å sen tog vi bilen til jobbet. Alla lampor på, datorn, sovlinnet å inte ens bh hade jag =) Haha! men det gick ju ändå.
 Glad att ja fick jobba såklart, men halååå hör av er lite tidigare. Tack. Jag hade ju inte med mig nån mat som vanligt, brukar inte bli så hungrig på natten heller, sveper en cola bara så går det bra.. Men då kom räddningen, haha fick hamburgare av Frode. Natten innan fick jag tacos.

Vilken lyx va. Men i kväll ska jag försöka fixa nåt eget...

Nu sitter jag å lyssnar på Disney musiken, kung. Ariel sjunger att hon vill va en männska, det vill jag med.
Ha de!


image169


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0