Helgen som var i bilder.

image152

Började med en tur på stan. Det var alltså dom tre till höger som var i Tönsberg på besök.
Sen blev det födelsedagsmiddag, Tacos, mmm!!! Sen blev det party...

Jag köpte NIKE sneakers tillslut. 1100:- NORSKA... saftigt. Svarta i skinn kändes mest rätt i årstiden.. I natt är jag "pålagd fri" alltså, ledig mot min vilja... Måste ju ändå hålla mig vaken så länge jag kan i natt, eftersom jag har torsdag-natt kvar... Får bli ett litet film-marathon med alla dvd jag lånar från Bibblan. Det är lyx det tycker jag, LÅNA i ställer för att HYRA. Ojojoj oj.

På fredag direkt när jag vaknar ska jag å Nidia ta fin-bilen å åka hem till Hälsingland... 80 mil typ...!
Undra om jag kommer få nån födelsedagspresent..?

Det strular som fan att lägga in bilder nu, vill visa mina nya skor+jacka, å RÖJ bilderna från i helgen... Men jag får pröva lite senare antar jag... !

Klem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0