Guld kant på vardan...

Jag försöker vara glad åt det lilla. Det är en sak som är positiv när man ska leva billigt... att man blir glad åt det lilla.

Dricka mjölk till maten tex. i stället för vatten (gratis!) ... fast bara nån gång i bland. Såklart.
Tugga tugummi. Tog ett i förrgår... Då var det fest.
Vi var bjudna på mat hemma hos Linda å Sara en dag.. det fanns senap, ketchup, rostad lök och läsk!

Det levde vi på länge jag och Emma.

Den 26:e okt är det fest på jobbet... man får 2öl/vin OCH en Pizza för 50 kr. Lyx! Det är nog den enda Pizza jag kommer äta i det här landet iaf.

Nu har jag film kväll med Nidia. Hyrt svenska dvd filmer på bibblan.... LYX de å! Kunna låna filmer graaaatis liksom... I en hel vecka dessutom!!!


peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0