Ett pinsamt minne.

När jag var typ tolv så var jag kär i en kille som hette R***** (alla va kär i han) När vi hade bytt sånna där små skol-kort med varann så var lyckan gjord. Jag hade kort på han ; )
Den kvällen låg jag å pussa frenetiskt på kortet.... (helt sjukt, jag vet..) Sen somna jag väl tillslut, rakt in i dimman. På morgonen väckte mamma mig å undra vad som satt fast på min mun.... !? Jag hade haft kortet på läpparna hela natten! Då ville jag dö av pinsamthet.

I dag vet jag bättre.

I dag efter jobbet har jag:
-Handlat på ICA maxi. Alltid lika kul. I dag fick man smaka psysalis. Eller vad det heter...

-Läst i "grabben i graven brevid" Har redan läst den men i går när jag var på bibblan så leta ja svenska böcker å de fanns inte så överdrivet många... så den fick följa med hem.

-Somna men vaknade genast av kylan i mitt rum.

-Gjort matlåda till i morrn med quinoa. Och ätit korv på norskt vis. (man rullar in korven i ett mjukt tunt potatis-aktigt bröd.) Åt bara 1,5. Sen ville jag spy. Måste ha krympt magsäcken eller nåt!?

-Sms:at upp nästan alla pengar på mobilen.

-Bestämt när jag ska åka hem till Hudik...det blir fredag 19:e okt. Inte långt kvar. Men ska tillbaka onsdagen 24:e för på fredagen efter det är det FEST på jobbet. Å det vill man ju inte missa...

-Bloggat lite och skrivit ett lååååångt mail till marlene på facebook.



BÅDE Calle och Alex Schulman har slutat blogga. Jag känner mig tom inombords och fattar ingenting. Ännu ett exempel på att ingenting är var det ser ut att vara, och man kan inte lita på NÅN.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0